9704233.Informatyka klasa 4/gr Szkoła Podstawowa/Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy robota i tworzymy grę

Informacje ogólne

Kategoria szkolenia
Oferta pozostałych form doskonalenia zawodowego dla dyrektorów, rad pedagogicznych, nauczycieli oraz innych pracowników szkół/placówek, organizacji i instytucji oświatowych
Obszar
Forma
Zajęcia otwarte
Liczba godzin
1
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, Nauczyciele informatyki
Kierownik
Hanna Głos

Program

  • Wprowadzenie warynku do sterowania duszkiem
  • Wczytywanie tła
  • Wczytywanie dyszka, zamiana postaci (pokaż, ukryj)

Opis

Wprowadzamy warunek przejścia przez tunel i warunek zakończenia gry – dotknięcie określonego koloru.

Prowadzący

Hanna Głos

Uwagi

Zajęcia w sali nr 200a Szkoła podstawowa nr 2 ul. Mickiewicza 24 Lublin

Zapisz się

Brak możliwości zapisu.

Opcje strony

do góry