- Podstawowe koncepcje pozytywnego dyscyplinowania uczniów:
- samoocena, zjednywanie sobie dzieci,
cztery kroki do współpracy,
uczucia stojące za słowami i czynni,
narzędzia pozytywnej dyscypliny. - Dlaczego dzieci zachowują się źle- cztery błędne strategie zachowania.
Czym jest nieodpowiednie zachowanie?
9147.Pozytywne wzmocnienia jako sposób na poprawne zachowanie dzieci w wieku przedszkolnym
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
_Archiwum: Oferta pozostałych form doskonalenia zawodowego dla dyrektorów, rad pedagogicznych, nauczycieli oraz innych pracowników szkół/placówek, organizacji i instytucji oświatowych
Obszar
Kompleksowe wspomaganie szkół/placówek
Forma
Warsztaty
Liczba godzin
4
Cena
bezpłatne
Odbiorca
_Archiwum: Nauczyciele wychowania przedszkolnego
Kierownik
Weronika Kołtun
Program
Organizacja
Warsztaty organizowane w ramach kompleksowego wspomagania dla nauczycieli Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu.
Prowadzący
dr Weronika Kołtun