- Analiza przepisów prawa oświatowego w zakresie konstruowania IPET.
- Kompetencje nauczycieli w zakresie rozpoznawania specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów.
- Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia.
- Procedura konstruowania IPET.
- Ewaluacja IPET.
3811.Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
Edukacja specjalna i włączająca oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Forma
Seminarium
Liczba godzin
6
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele wszystkich typów szkół / placówek pracujący ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kierownik
Barbara Kostrobała
Program
Organizacja
Realizacja doskonalenia odbędzie się w domenie LSCDN z wykorzystaniem komunikatora internetowego Meet.
Link do udziału w formie dydaktycznej umieszczony zostanie w indywidualnym profilu użytkownika LSCDN i wysłany na adres e-mail wskazany przy rejestracji 24h przed rozpoczęciem szkolenia. Przewidziane są dwa spotkania po 3 godziny dydaktyczne. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest udział w obu spotkaniach.
Prowadzący
Barbara Kostrobała
Zapisz się
Brak możliwości zapisu.