- Teoretyczne założenia pracy z klasą zróżnicowaną.
- Organizacja pracy z klasą zróżnicowaną z uwzględnieniem potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Strategie dydaktyczne wspierające indywidualizację nauczania w zróżnicowanej klasie.
- Ocenianie przyjazne rozwojowi ucznia - ocenianie wspierające, zasady uczenia się.
- Podstawy prawne działań nauczyciela w klasie zróżnicowanej.
1415.Efektywna praca w klasie zróżnicowanej
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
_Archiwum: Oferta dla dyrektorów szkół / placówek oświatowych i rad pedagogicznych
Obszar
Rady pedagogiczne i zespoły nauczycieli
Forma
Szkolenie rady pedagogicznej
Liczba godzin
3
Cena
bezpłatne
Odbiorca
_Archiwum: Zespół nauczycieli, rada pedagogiczna (szkoła/placówka)
Kierownik
Dorota Pomian
Program
Program
- Teoretyczne założenia pracy z klasą zróżnicowaną.
- Organizacja pracy z klasą zróżnicowaną z uwzględnieniem potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Strategie dydaktyczne wspierające indywidualizację nauczania w zróżnicowanej klasie.
- Ocenianie przyjazne rozwojowi ucznia - ocenianie wspierające, zasady uczenia się.
- Podstawy prawne działań nauczyciela w klasie zróżnicowanej.
Prowadzący
Dorota Pomian
Zgłoszenia na szkolenie dokonuje jedna osoba, wyznaczona przez dyrektora placówki i reprezentującą ją w kontaktach z LSCDN w zakresie tego szkolenia. Placówkę zgłaszamy wypełniając i przesyłając ten formularz.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.