- Kryteria oceniania zachowania.
- Zakresy punktowe na poszczególne oceny.
- Waga i kategorie zachowań pozytywnych.
- Waga i kategorie zachowań negatywnych.
- Inne elementy dotyczące oceny zachowania: samoocena ucznia, opinia uczniów z klasy, oceny cząstkowe nauczycieli przedmiotów, pozostałe warunki.
- Wdrożenie systemu w dzienniku elektronicznym.
1414.Punktowy system oceniania zachowania uczniów
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
_Archiwum: Oferta dla dyrektorów szkół / placówek oświatowych i rad pedagogicznych
Obszar
Rady pedagogiczne i zespoły nauczycieli
Forma
Szkolenie
Liczba godzin
2
Cena
bezpłatne
Odbiorca
_Archiwum: Rada pedagogiczna
Kierownik
Zbigniew Wiertel
Program
Punktowy system oceniania zachowania uczniów wprowadzony do dziennika elektronicznego automatyzuje pracę nauczycieli i umożliwia bieżący wgląd rodzicom/opiekunom dziecka w jego postępy w tym obszarze.
Program
- Kryteria oceniania zachowania.
- Zakresy punktowe na poszczególne oceny.
- Waga i kategorie zachowań pozytywnych.
- Waga i kategorie zachowań negatywnych.
- Inne elementy dotyczące oceny zachowania: samoocena ucznia, opinia uczniów z klasy, oceny cząstkowe nauczycieli przedmiotów, pozostałe warunki.
- Wdrożenie systemu w dzienniku elektronicznym.
Prowadzący
Zbigniew Wiertel
Zgłoszenia na szkolenie dokonuje jedna osoba, wyznaczona przez dyrektora placówki i reprezentującą ją w kontaktach z LSCDN w zakresie tego szkolenia. Placówkę zgłaszamy wypełniając i przesyłając ten formularz.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.