XIV Wojewódzki Konkurs Informatyczny „MISTRZ KOMPUTERA” – 2023 - Podsumowanie
28 kwietnia 2023 roku odbyło się uroczyste podsumowanie XIV edycji Wojewódzkiego Konkursu Informatycznego „MISTRZ KOMPUTERA” dla uczniów szkół podstawowych. Organizatorami tegorocznej edycji konkursu były: Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi, Szkoła Podstawowa nr 2 i Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie.
Dzięki życzliwości władz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie spotkanie miało miejsce w gmachu Uczelni. Gospodarzy reprezentowali m.in.:
- Rektor Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie - Pani Maria Mazur
- Prorektor ds. ogólnych Pani dr Małgorzata Michalska - Nakonieczna
- Dziekan kierunku Informatyka - Pani dr inż. Michalina Gryniewicz-Jaworska
Konkurs został objęty patronatem naukowym przez:
- Rektora Politechniki Lubelskiej - Pana prof. dr hab. inż. Zbigniewa Patera
- Rektora Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji – Panią Marię Mazur
- Polskie Towarzystwo Informatyczne i ECDL region Lublin
Patronat honorowy sprawowali:
- Prezydent Miasta Lublin Pan dr Krzysztof Żuk
- Lubelski Kurator Oświaty Pani Teresa Misiuk,
- Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
W wydarzeniu udział wzięli zaproszeni goście m.in.:
- Pan Piotr Puźniak - przedstawiciel Lubelskiego Kuratora Oświaty
- Pan dr hab. inż. Paweł Droździel Prorektor ds. studenckich Politechniki Lubelskiej
- Pan Krzysztof Staruch – Dyrektor Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
- Pan Wojciech Kulik –wiceprezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego i ECDL region Lublin
Informacje dotyczące XIV edycji konkursu:
- Działania tegorocznej edycji konkursu z ramienia Organizatorów koordynowały Panie:
- Hanna Głos - nauczycielka ze Szkoły Podstawowej nr 2 Lublinie, doradca metodyczny Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie
- Anna Jałowińska - nauczycielka ze Szkoły Podstawowej nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
- Pytania konkursowe opracował zespół nauczycieli pod kierunkiem Pani Hanny Głos – doradcy metodycznego LSCDN
- Platformę Moodle do II etapu konkursu przygotował Pan Marcin Stelmaszczuk z LSCDN, a pytania zamieścił Pan Waldemar Stoczkowski
- Komisja konkursowa powołana przez Dyrektora LSCDN pracowała w składzie:
- P. Anna Jałowińska - nauczyciel SP nr 28 w Lublinie
- P. Barbara Turska-Paprzycka - doradca metodyczny LSCDN
- P. Hanna Głos - nauczyciel SP nr 2 w Lublinie, doradcy metodyczny LSCDN
- P. Jolanta Jurkowska - nauczyciel SP nr 3 w Lublinie
- P. Waldemar Stoczkowski - nauczyciel ZS nr 1 w Lublinie
- P. Bożena Jarmuł – nauczyciel Zespołu Szkół Energetycznych w Lublinie
- Do konkursu przystąpiło 43 szkoły z województwa lubelskiego.
- W I etapie – szkolnym, wzięło udział 406 uczniów.
- W II etapie–międzyszkolnym, uczestniczyło 86 uczniów z 43 szkół.
- W III etapie – wojewódzkim uczestniczyło 34 uczniów z których komisja wyłoniliła - Mistrza Komputera, dwóch Wicemistrzów, 10 Laureatów
i 21Finalistów.
Wszyscy wyróżnieni uczestnicy konkursu otrzymali dyplomy i nagrody, a ich nauczyciele podziękowania.
Fundatorami nagród dla zwycięzców, laureatów i finalistów byli:
- Dyrektorzy Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
- SelfEducation mgr Przemysław Sujka
- Dyrektor Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
- Urząd Miasta Lublin
- Polskie Towarzystwo Informatyczne i ECDL region Lublin
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji
- Firma DataSoft Sc. Beata Gil i Piotr Trybuchowicz
- Firma Bergson
Na zakończenie uroczystości odbyły się ciekawe warsztaty „KITBASH – Tworzenie mechanicznych zwierząt w 3D” dla uczniów i nauczycieli prowadzone przez Pana mgr Michała Brogowskiego- wykładowcę WSPA.
Gratulujemy uczestnikom konkursu i ich nauczycielom. Dziękujemy wszystkim za współpracę.
Organizatorzy