Centrum LSCDN

https://lscdn.pl/pl/wydarzenia/relacje/lublin/13277,XIII-Wojewodzki-Konkurs-Informatyczny-MISTRZ-KOMPUTERA-2022-Podsumowanie.html
2022-06-26, 17:03
Data publikacji: 06.05.2022
Autor: Anna Szum

XIII Wojewódzki Konkurs Informatyczny „MISTRZ KOMPUTERA” – 2022 - Podsumowanie

26 kwietnia 2022 roku odbyło się uroczyste podsumowanie XIII edycji Wojewódzkiego Konkursu Informatycznego „MISTRZ KOMPUTERA” dla uczniów szkół podstawowych.

Organizatorami tegorocznej edycji konkursu były: Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi, Szkoła Podstawowa nr 2 i Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie.

Dzięki życzliwości władz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie spotkanie miało miejsce w gmachu Uczelni. Gospodarzy reprezentowali m.in.:

  • Prorektor ds. ogólnych - Pani dr Iwona Zakrzewska
  • Dziekan kierunku Informatyka - Pani dr inż. Michalina Gryniewicz-Jaworska

Konkurs został objęty patronatem naukowym przez:  

  • Rektora Politechniki Lubelskiej - Pana prof. dr hab. inż. Zbigniewa Patera
  • Rektora Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji - Pana dr Makarego Stasiaka

Patronat honorowy sprawowali:

  • Prezydent Miasta Lublin Pan dr Krzysztof Żuk
  • Lubelski Kurator Oświaty Pani Teresa Misiuk,
  • Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
  • Polskie Towarzystwo Informatyczne i ECDL region Lublin.

W wydarzeniu udział wzięli zaproszeni goście m.in.:

  • Pan Mirosław Wójcik - Wicekurator Oświaty
  • Pan dr hab. inż. Paweł Droździel  Prorektor ds. studenckich Politechniki Lubelskiej
  • Pan Krzysztof Staruch – Dyrektor Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli
  • Pan Wojciech Kulik - przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Informatycznego i ECDL region Lublin

Informacje dotyczące XIII edycji konkursu:

  • Działania tegorocznej edycji konkursu z ramienia Organizatorów koordynowały Panie:
    • Hanna Głos - nauczycielka SP nr 2, doradca metodyczny LSCDN
    • Anna Jałowińska - nauczycielka SP nr 28
    • Anna Szum - nauczycielka SP nr 28, doradca metodyczny LSCDN
  • Pytania konkursowe opracował zespół nauczycieli pod kierunkiem Pani Hanny Głos – doradcy metodycznego LSCDN
  • Platformę Moodle do II  etapu konkursu przygotował Pan Marcin Stelmaszczuk z LSCDN, a pytania zamieścił Pan Waldemar Stoczkowski
  • Komisja konkursowa powołana przez Dyrektora LSCDN pracowała w składzie:
    • P. Anna Jałowińska - nauczyciel SP nr 28 w Lublinie
    • P. Anna Szum - nauczyciel SP nr 28 w Lublinie
    • P. Barbara Turska-Paprzycka - doradca metodyczny techniki i informatyki
    • P. Hanna Głos - nauczyciel SP nr 2 w Lublinie
    • P. Jolanta Jurkowska - nauczyciel SP nr 3 w Lublinie
    • P. Katarzyna Łowczak – nauczyciel Szkoły nr 52 w Lublinie
    • P. Piotr Dziatkiewicz - nauczyciel ZS nr 1 w Lublinie
    • P. Waldemar Stoczkowski - nauczyciel ZS nr 1 w Lublinie
    • P. Andrzej Błaszczyk - nauczyciel SP nr 50 w Lublinie
  • Do konkursu przystąpiło 56 szkół z województwa lubelskiego.
  • W I etapie – szkolnym, wzięło udział 585 uczniów.
  • W II etapie - finale uczestniczyło 105 uczniów z 56 szkół, z których wyłoniliśmy 35 Najlepszych - Mistrza Komputera, dwóch Wicemistrzów, 10 Laureatów  i 22 Finalistów (lista w załączeniu).

Tych właśnie uczniów mieliśmy przyjemność gościć wraz z nauczycielami i rodzicami na uroczystości.

Wszyscy wyróżnieni uczestnicy konkursu otrzymali dyplomy i nagrody, a ich nauczyciele podziękowania. Fundatorami nagród dla zwycięzców, laureatów i finalistów byli:

  • Dyrektorzy Szkoły Podstawowej nr 2  i  Szkoły Podstawowej nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
  • Urząd Miasta Lublin
  • Polskie Towarzystwo Informatyczne i ECDL region Lublin
  • Fundacja Rozwoju Oświaty Lubelskiej
  • Firma „SoftServe”
  • Firma „CyberSkiller”

Na zakończenie uroczystości odbyły się ciekawe warsztaty z robotyki dla uczniów i nauczycieli prowadzone przez Pana Arkadiusza Gwardę - wykładowcę WSPA.

 

Gratulujemy uczestnikom konkursu i ich nauczycielom. Dziękujemy wszystkim za współpracę.
Organizatorzy

Opcje strony