- Wyjaśnienie podejścia zadaniowego na lekcji języka obcego.
- Wyjaśnienie anatomii mediacji językowej.
- Przykłady zadań językowych w różnych kontekstach sytuacyjnych.
- Wykorzystanie treści specjalistycznych w formułowaniu zadań mediacyjnych.
111022.Podejście zadaniowe na lekcji języka obcego - formułowanie zadań mediacyjnych typu egzaminacyjnego
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Nauczyciele szkół ponadpodstawowych
Forma
Warsztaty
Liczba godzin
4
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele szkół ponadpodstawowych
Kierownik
Marlena Deckert
Prowadzący
dr Marlena Deckert
Program
Organizacja
Szkolenie odbywa się w trybie zdalnym synchronicznym za pomocą komunikatora internetowego Google Meet. Zaproszenie mailowe z linkiem do spotkania online zostanie wysłane przez prowadzącego nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia na adres podany w profilu uczestnika. Dostęp do spotkania będzie także możliwy bezpośrednio z panelu użytkownika. Szkolenie nie jest nagrywane. Prosimy o logowanie się do spotkania imieniem i nazwiskiem, w celu potwierdzenia obecności. Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenia o jego ukończeniu w formie elektronicznej.
Zapisz się
Brak możliwości zapisu.