- Definicja wymagań edukacyjnych i ich funkcja w procesie oceniania.
- Ustawowy obowiązek opracowywania wymagań oraz informowania o nich uczniów i rodziców.
- Cechy dobrze opracowanych wymagań.
- Rola wymagań w ustalaniu rocznej oceny klasyfikacyjnej oraz ubieganiu się ucznia o wyższą niż przewidywana ocenę klasyfikacyjną.
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia.
- Analiza wymagań opracowanych przez nauczycieli poszczególnych przedmiotów.
1020019.Formułowanie wymagań edukacyjnych i ich funkcjonowanie w ocenianiu
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Rady pedagogiczne i zespoły nauczycieli
Forma
Szkolenie rady pedagogicznej
Liczba godzin
4
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Wszyscy nauczyciele
Kierownik
Zofia Siudym
Program
Prowadzący
Zofia Siudym
Zgłoszenia na szkolenie dokonuje jedna osoba, wyznaczona przez dyrektora placówki i reprezentującą ją w kontaktach z LSCDN w zakresie tego szkolenia. Placówkę zgłaszamy wypełniając i przesyłając ten formularz.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.
Po otrzymaniu zgłoszenia kierownik szkolenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą placówkę, w oparciu o dane kontaktowe wpisane w formularzu (telefonicznie lub e-mailem) w celu ustalenia szczegółów.
Brak możliwości zapisu.