Data publikacji: 27.12.2017
Autor: Małgorzata Sagan

Osiągnięcia edukacyjne uczniów a media cyfrowe

Najważniejsze wnioski z prac badawczych prof. Manfreda Spitzera zawarte w publikacji „Cyberchoroby”.

Jeszcze 15 lat temu nie wiedzieliśmy, czy intensywne korzystanie przez dzieci i dorastającą młodzież z telefonów komórkowych ma jakiś wpływ na  ich rozwój intelektualny i emocjonalny. Dziś dodatkowo mamy smartfony oraz  inne urządzenia mobilne i już wiemy, że mają ogromny – negatywny – wpływ na procesy zachodzące w mózgu uczącego się dziecka i nastolatka. Wiedzę tę zawdzięczmy badaniom naukowym, które prowadzi prof. Manfred Spitzer w zakresie neurobiologii i neurodydaktyki. W załączonej prezentacji – najważniejsze wnioski z prac badawczych niemieckiego uczonego zawarte w publikacji „Cyberchoroby”.

Małgorzata Sagan
doradca metodyczny, Lublin

Komentarz (0)

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Opcje strony

do góry