343.Gamifikacja, czyli gry edukacyjne w procesie uczenia się

Informacje ogólne

Kategoria szkolenia
_Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
_Przedmioty matematyczno-przyrodnicze i technika
Forma
Szkolenie
Liczba godzin
4
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele wszystkich typów szkół / placówek, Zespół nauczycieli, rada pedagogiczna (szkoła/placówka)
Kierownik
Beata Wysokińska

Program

  • Wykorzystanie psychologicznych źródeł motywacji w grywalizacji.
  • Schemat projektu grywalizacji.
  • Funkcje grywalizacji.
  • Przykłady dobrych praktyk.

 

 

Organizacja

Szkolenie - 1 spotkanie  4 - godzinne, odbywa się w trybie synchronicznym na platformie G Suite z wykorzystaniem aplikacji Google Hangouts Meet lub usługi https://meet.google.com/.
Zaproszenia mailowe z linkiem do spotkania online zostaną wysłane przez prowadzącego na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia  na adres podany przez zgłaszajacego.

Prowadzący

Beata Wysokińska

Zapisz się

Opcje strony

do góry