350.Wykorzystanie błędów uczniowskich w procesie uczenia się - nauczania matematyki w szkole podstawowej

Informacje ogólne

Kategoria szkolenia
_Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
_Przedmioty matematyczno-przyrodnicze i technika
Forma
Kurs doskonalący
Liczba godzin
8
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele matematyki szkół podstawowych
Kierownik
Agnieszka Kałakucka

Program

  • Przykłady błędów popełnianych przez uczniów w zadaniach z arytmetyki i algebry.
  • Analiza i wykorzystanie w pracy z uczniami błędów występujących w rozwiązaniach zadań z treścią.

Organizacja

Kurs zdalny odbywa się w trybie asynchronicznym i synchronicznym - część asynchroniczna prowadzona na platformie Zdalne LSCDN Moodle 3.8 https://zdalne.lscdn.edu.pl/ oraz dwa spotkania online w aplikacji Google Meet.
Wiadomość mailowa z loginem i hasłem dla uczestnika oraz linkiem do spotkania online zostanie wysłana przez prowadzącego na 24 godziny przed rozpoczęciem się kursu na adres podany w profilu użytkownika w systemie lscdn.pl.
Kurs trwa 9 dni (2 godziny spotkań online oraz 6 godzin pracy zdalnej uczestnika na platformie Moodle).
Warunkiem ukończenia kursu jest wykonanie obowiązkowych aktywności oraz uzyskanie łącznie co najmniej 70% maksymalnej liczby punktów.

Prowadzący

Agnieszka Kałakucka

Małgorzata Spierzak

Uwagi

Kurs może być potraktowany jako kontynuacja kursu "Rozwiązywanie zadań tekstowych na lekcjach matematyki w szkole podstawowej".

Zapisz się

Brak możliwości zapisu.

Opcje strony

do góry