- 9.00-9.20 - Rozpoczęcie konferencji
- 9.20-9.50 – Marzena Machałek, Sekretarz Stanu, Pełnomocnik Rządu do spraw wspierania wychowawczej funkcji szkoły i placówki, edukacji włączającej oraz kształcenia zawodowego, Ministerstwo Edukacji i Nauki - Przygotowywane zmiany w systemie oświaty w zakresie edukacji włączającej
- 9.50–10.20 - Prof. dr hab. Kazimiera Krakowiak - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II – Jakość kształcenia w zróżnicowanej grupie uczniów
- 10.20–10.50 - Prof. KUL, dr hab. Ewa Domagała-Zyśk – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II – Ocenianie uczniów w modelu projektowania uniwersalnego
- 10.50–11.20 - Prof. UWM, dr hab. Agnieszka Żyta – Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Olsztyn - Ocena w procesie kształcenia i wsparcia ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
- 11.20–11.50 - Prof. UTH, dr hab. Anna Zamkowska - Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu - Ocenianie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach integracyjnych I ogólnodostępnych – rekomendacje
- 11.50–12.20 - Dr Beata Papuda-Dolińska – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Zasady przygotowywania materiałów i oceniania uczniów z dysfunkcją wzroku
- 12.20–12.40 - Przerwa
- 12.40–13.00 - Dr Renata Kołodziejczyk - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II – Dylematy oceniania uczniów z zaburzeniami komunikacji językowej
- 13.00–13.20 - Dr Agnieszka Dłużniewska, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – Wybrane aspekty oceniania w pracy z tekstem u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- 13.20–13.40 - Dr Aleksandra Borowicz, mgr Natalia Stylińska - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II – Opinia nauczycieli na temat oceniania osiągnięć uczniów w zróżnicowanych grupach klasowych
- 13.40–14.00 - Mgr Janusz Woźniak - Doradca metodyczny ds. edukacji wczesnoszkolnej LSCDN, Ocenianie na pierwszym etapie edukacyjnym jako efekt poprawnej komunikacji z uczniem i rodzicem (rodzicami). Przykłady praktycznych rozwiązań
- 14.00–14.20- Mgr Agnieszka Amilkiewicz-Marek - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Ocenianie jako (de)motywator dla ucznia zdolnego
- 14.20 – 14.40 - Mgr Ewa Pietrzak - nauczyciel doradca w zakresie biologii; Mgr Patrycja Tchórz - ZSP Nr 4 w Zamościu; Mgr Justyna Piskorz-Umylańska - ZSP Nr 3 w Zamościu - Ocenianie kształtujące w edukacji włączającej na lekcji biologii i przyrody
- 14.40 – Dyskusja i zakończenie Konferencji
612.Ocenianie uczniów w zróżnicowanych grupach edukacji włączającej
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Dla klienta indywidualnego
Obszar
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna (specjalne potrzeby edukacyjne, doradztwo zawodowe)
Forma
Konferencja
Liczba godzin
7
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele logopedzi, Nauczyciele wszystkich typów szkół / placówek pracujący ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Pedagodzy i psycholodzy szkolni, Pedagodzy specjalni
Kierownik
Dariusz Kiszczak
Program


Tegoroczna konferencja będzie się skupiała na problematyce trudnej sztuki oceniania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jest ona dedykowana specjalistom (pedagogom, psychologom, logopedom), którzy w swojej pracy zawodowej poszukują efektywnych sposobów pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Celem konferencji jest dyskusja na zaproponowany temat oraz popularyzacja wiedzy z zakresu oceniania.
Chcemy rozmawiać o płaszczyznach współpracy nauczycieli i specjalistów w ramach procesu oceniania, czynnikach i aspektach skutecznego oceniania, o priorytetach i celach oraz zasadach wykorzystywanych w ocenianiu.
Organizacja
24 lutego 2021 r. godz. 9.00 - 14.20
Prowadzący
Janusz Woźniak
Ewa Pietrzak
Kazimiera Krakowiak
Ewa Domagała-Zyśk
Aleksandra Borowicz
Agnieszka Amilkiewicz-Marek
Agnieszka Żyta
Anna Zamkowska
Beata Papuda-Dolińska
Renata Kołodziejczyk
Agnieszka Dłużniewska
Natalia Stylińska
Patrycja Tchórz
Justyna Piskorz-Umylańska
Marzena Machałek
Zapisz się
Brak możliwości zapisu.