523.Gry, emocje i uczenie się

Informacje ogólne

Kategoria szkolenia
Dla klienta indywidualnego
Obszar
Przedmioty przyrodnicze, matematyka
Forma
Warsztaty
Liczba godzin
5
Cena
10.00 PLN
Odbiorca
Nauczyciele biologii, Nauczyciele przyrody
Kierownik
Mirosława Jurak

Program

  • Dlaczego ludzie grają w gry? – wykład.
    Neurobiologiczne podstawy procesu motywacji z praktycznymi implikacjami do wykorzystania podczas projektowania gry jako procesu dydaktycznego.
  • Inspiracje, czyli analiza dostępnych gier – pokaz. 
    Prezentacja i analiza wybranych gier planszowych jako źródła inspiracji.
    Gra miejska i escape room w edukacji jako przykłady gier typu LARP.
  • Projektowanie własnych gier edukacyjnych – praca  metodą design-thinking. 
    Pomysł i opracowanie koncepcji gry. 
    Zasady tworzenia instrukcji gry. 
    Wykonanie prototypów: planszy/przestrzeni i komponentów oraz instrukcji gry z podziałem na zadania. 
    Rozegranie playtestu – testowanie zaprojektowanej gry. 

Prowadzący

Alicja Kasińska

Zapisz się

Opcje strony

do góry